21 juli 2011

Tom Tits

 Vad gör man tillsammans med David en grå och mulen torsdag i juli 2011?
Jo man åker till Tom Tits i Södertälje.

Kommentar till bilden: David står på tå, så tro inte att han är så där lång än!

Tom Tits är en utställning för barn med en massa attraktioner och experiment. Det finns 600 saker att känna på, hoppa, studsa och balansera. Allt provar man själv. Man kan bland annat känna farten i en rutschkana som går genom hela huset, titta på synvillor, uppleva stormvindar och jordbävning.

Jag var där med mina tjejer när de var små. Undrar om jag har någon gammal bild därifrån i mitt lilla bildarkiv och som jag kan lägga ut här...

  
Far och son i ångande rök


- Men ta i då, David!



 En avlång jättesåpbubbla
  
Skylt text: En månads kvarglömda kepsar! :)

Tack å hej!
Psst...Du har väl inte glömt din keps?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar