7 juni 2011

Varm dag i stora staden



Precis hemkommen från stora staden Stockholm.

Jag och min kusin har varit på vår sista GI föresläsning på Stockholms universitet med Ola Lauritzon.

Denna gång handlade det om hur man lyckas fortsätta med GI trots semester. Hur man ska tänka när man går på resturang, bjuder hem gäster, är på resand fot (framför allt flygresor), med mera.





Även idag har det varit en varm och härlig dag. Så det blev middag på uteservering idag igen. (Börjar kännas lite väl lyxigt nu, måste jag medge)  Jag och Maria åt en god och nyttig hälsosallad med räkor och soltorkade tomater. Men oj vad tiden går fort. Vi har så himla mycket att prata om och tiden räcker inte till.

Nu ska jag gå och höra hur min käraste har haft det idag, innan jag stupar isäng.

Go´natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar