15 maj 2011

Fototriss: MÅNGA

Veckans fotoutmaning på fototriss är: MÅNGA.

Här är många nyanser av rosa, många rosor och många nagelack

I jakten på veckans fotoutmaning blev istället utmaningen att rensa skåpen i badrummet, (och det var ju bra att det blev gjort). Men nästa gång hoppas jag att jag har tid och att jag kan göra veckans fototriss till en större fotoutmaning.

Det här är min första medverkan i utmaningen fototriss - För att se andras fototriss med samma tema 
klicka på loggan nedan:


6 kommentarer:

  1. oj, trodde att du hade tagit fotot i en affär...
    men läser att du rensat ditt badrumsskåp!
    Otroligt vad många olika nagellack och nyanser....härlig färgglad triss!
    =)

    SvaraRadera
  2. Superhärlig och fin triss! Rosa är en läcker färg :)

    SvaraRadera
  3. Tänk att detta kunde bli en sådan tuff och snygg triss! :)
    Riktigt lyckat - och rosa färgtoner tilltalar mig.
    Bra jobbat.

    Önskar dig en fin vecka!

    http://blindstyre.se/wordpress/2011/05/gammal-karlek-rostar-aldrig/

    SvaraRadera
  4. Så allt detta hade du hemma i badrumsskåpet.
    Inte illa. De hade inte ens fått plats i mitt badrumsskåp.
    Men jag instämmer att det är fint med de många varianterna av rätt liknande färger.

    SvaraRadera
  5. Bra, enhetlig triss. Härliga nagellack!

    SvaraRadera