6 aug. 2011

Furuvik med Perssons


Varje år åker herr och fru Persson till Furuvik med alla sina fem barnbarn.
Två av dem är mina bonusbarn. I år följde jag med.
Härligt att se hur de först vrålar av skräck och sedan lyser av lycka.


Jag och min fina bonusdotra


Det är väldigt fint och gulligt i Furuvik


Såklart passar jag på att fotografera några av djuren
- för att testa, för att lära och för att uvtecklas som hobbyfotograf :)
Två pucklar, hur var det nu igen...dromedar eller kamel?!


Så sött!

Vilket gulligt djur!  Det ser ut som ett levande gosedjur.


- Hallå, på dig!

Herr och fru Persson. Solan kör Silviavinken när hon får syn på kameran.

Hu, det ser ut som de ska välta i kurvan!

Furuvikssafari med Nordman

"Vandraren har ingenstans att gå"
Tvillingtjejerna visar vägen ut för Nordman.


En glad glasskille

Far & dotter



Hej då Furuvik, dax för oss att åka hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar