5 aug. 2011

Världens goaste Wilma

I nästan två veckor har jag tagit hand om vovven Wilma när Mikaela har jobbat. Det har varit så mysigt att få rå om lilla Wilma igen. Hon tycker om att följa med mig till mitt jobb, hon sover nedanför min säng på natten och hon vill helst äta sådan mat som jag äter. När vi är ute och går så viker hon inte från min sida. Till och med när jag är i badrummet, så sitter hon utanför och väntar.  
Så när Wilma är här hos oss, då är Wilma & jag bästisar <3

Här springer lilla busan omkring på gräsmattan hemma hos oss.

Just nu är hon inne i en period där hon släpper jättemycket hår och det är ju förståss inte så kul. Vi är inte vana med en massa hundhår överallt. Dammsugaren går het här hemma kan jag meddela.

När jag borstade henne i veckan så lossnade massor...nästan så det blev en till liten vovve av allt hår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar